Güzel Yüzlü Gaziosmanpaşa Escort Sümeyra

Güzel Yüzlü Gaziosmanpaşa Escort Sümeyra

Merhaba arkadaşlar benim adım Gaziosmanpaşa escort Sümeyra. Burada hayat kadınlığı yapıyorum. Biraz fiziksel özelliklerinden bahsedeyim size. Ben orta boylu, uzun saçlı ve saçları siyah olan gayet çekici bir kadınım. Bugün bu yazımda sizlere hayat kadını olmamak beni iten olaylardan bahsetmek istiyorum. 21 yaşındayken arkadaşlarımla elimizde biralar gayet güzel bir şekilde takılırken birden bir bara gidelim diye karar aldık. Barda da tabii alkol almaya devam etti taneye oraya gidip zaten gitmemek olmaz da oraya da içmek için gittik. Oraya gittik elimizde alkoller biralar böyle bir keyif böyle bir zevk yok zaten arkadaşlarımla aşırı eğleniyordum.

 

Yani onlarla zaman geçirirken Gaziosmanpaşa escort olarak ben zamanında nasıl aktığını gerçekten hiç fark etmiyorum o kadar hızlı akıyor ki hani bütün saatler bir anda akıp gidiyor diyebilirim size. Birkaç saat barda takıldıktan sonra oradan da çıktık kapılarımız o kadar güzeldi ki arkadaşlarımı kaybettim ve onları aramaya başladım bu kalabalık sokaklarda kaybolmuştum. Gerçekten korktum ve telefonumun şarjı bitmişti onlara ulaşamıyordum birdenbire banka oturup ağlamaya başladım yaklaşık dakika kadar zaman geçti geçmedi derken yanıma bir adam yaklaştı ve yanıma oturdu. Bana neyin var kızım senin neden ağlıyorsun gibisinden sorular sordu.

 

Güzel Yüzlü Gaziosmanpaşa escort Bayan

İlk başta biraz korkmuştum sonuçta tanımadığım bir insan birdenbire yanıma gelip bana neyin var gibisinden sorular sormaya başlamıştı. Korkum geçti ve Gaziosmanpaşa escort olarak ben de onu durumu anlatmaya başladım adam da beni dikkate dinlemeye başladı gerçekten dikkatle dinlediğini yüz ifadesinden anlayabiliyordum. Daha sonra bana yardımcı olmak istediğini söyledi ve bana cep telefonunu uzattı buradan arkadaşlarını eğer onların numarasını biliyorsan arayabilirsin dedi. Ama Gaziosmanpaşa escort olarak ben hiç kimsenin numarasını bilmiyordum.

 

Hiçbirinin numarası benim ezberimde değildir. Sonra adam bana istersen gel bana gidelim ben de hem ben sana bir kahve yaparım hem de sen telefonu şarja takarsın kendine gelirsin dedi. Elimden gelen başka hiçbir şey olmadığı için adamın teklifini o an kabul ettim zaten yapabileceğim başka hiçbir şey yoktu ne gidebileceğim bir yer vardı ne de bir dostum vardı. Evine gittikten sonra bana gerçekten kahve hazırladı ve ben kahve içmeye başladım telefonumda şarja takmıştım telefonun şarj olmaya başladı. Kafama yıllıkçı adamın ne kadar yakışıklı bir insan olduğunu fark ettim.

 

Güzel Yüzlü Gaziosmanpaşa escort Adresi

Adamla sohbet etmeye başladık ve bana kendi hayat hikâyesinden falan söz etmeye başladı gerçekten de ilgi çekici enteresan bir yaşantısı vardı yeni tanıdığın bir insan yaşantısının beni bu kadar alakadar etmesi gerçekten Gaziosmanpaşa escort olarak beni şaşırtmıştı. Adamın söylediği her şeyi dikkatli hatta pür dikkatle dinledim ve kendi yorumlarımı da tatlım derken biraz zaman geçtikten sonra adama doğru yaklaşmaya başladı bildiğin fiziksel olarak adama sokulmaya başladım.

 

Ve hiç ummadığı bir anda dudaklarını öpmeye başladım. Adam Gaziosmanpaşa escort olarak beni durdurdu dedi ki şu an sen biraz sarhoşsun ve doğru karar veremiyor olabilirsin. Senin pişman olacağın herhangi bir şey yapmak istemiyorum bunu yapmak istediğine emin misin? O gün orada adamla ben deli gibi seviştik sabaha kadar ve gerçekten muazzam anlar yaşadık bundan sonra bu zevki her zaman tatmak istedim ve işe başladım ve çok mutluyum. O kafam o kadar güzelken gerçekten bunların farkında değildim adam gayet sıradan bir insan gibi geliyordu ama şimdi gayet yakışıklı bir bey'di. 


11 Ağustos 2020 tarihinde yayınlandı, 96 kez okundu


En Çok Okunan Yazılar

Tüm Yazılar »

Tom ve Jerry © Avrupa Yakası'nın Yeni Escort Bayanları Sitemizde

Sitemizde İstanbul Avrupa Yakasında yaşayan birbirinden güzel anal, kapalı, türbanlı escort partnerler ile iletişime geçebilirsiniz.

dmca sercana.com